//Muslimah Beautiful\\

*Disclaimer




Hello and Welcome my kawan blogging(s). BLABLABLA BLIBLIBLI

Be nice here, follow please!! :)



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs. AF
Some helped from :
Ayesha
Some coding from :
Syarah
Using basecode :
SyaSyakimsyasya

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


Majlis Khatam Al-Quran


Saturday 30 November 2013 08:56 0 Atashinci(s)

Assalamualaikum semua ! Malam nie bit boring , lepas tengok Jang Ok Jung terus masuk bilik . Okey ! Aku nak cerita about Khatam Quran dekat Kampung Renek kelmarin lar nih . Majlis tu start dalam pukol 9.00 pagi . Kaklong kejut aku dalam pukol 8 lebih suruh aku bangun mandi for go to mosque untuk majlis ni larh . Ya Allah , rase macam nak marah ade , geram ade , nak nangis pon ade .Hahaha . Manja la kau nie . Aku dahlar tidor lewat pastu jadi macam nie pulak . Aku pon bangun slowly , dengan rambut macam orang kena renjatan elektrik , uihhhh , teruknye ! heheh . tak sampai gitu pon . Anis bukak iron and then gosok baju kurung purple dengan mata kuyu mukanya cemberut sihhh . Mandi-mandi , aku pon pakai siap-siap . Check sarung kaki , handsock , semua dah ada . oke beress ! cume masuk dalam kereta baru ingat tertinggal jam . Aishhh . geram-geram .

Majlis nie only for makcik-makcik @ perempuan *aku bukan makcik kay , muda lagi nie . Makcik pon ade larh sekali . Takde lelaki pon . Cume majlis penutup tuh ade beberapa orang lelaki . Like YB , Pengerusi Masjid , org besar lar . Aku bace Yaasin . Time baca doa khatam aku mengantuk tahap gaban . Hihihi . Ade lar makcik-makcik tengok .

 Best gile dengar YB Iskandar Jaafar berucap , beliau keluarkan beberapa hadith dan ayat al-Quran . Automatic mata aku bulat . Hihihi . Aku suka kalau orang baca ayat Quran , sepotong ke dua potong . Ikutlaa , sebab manalah tahu aku boleh sambung . Kalau boleh  tu sambung happy giler .. Hehe . Beliau ni kira merasmikan majlis nie lar .  Lepas tuh bersalam-salaman dengan makcik-makcik *ramai sangat makcik kat sane budak-budak xder sangat ! Dapat kain batik and makanan sikit Anis , umi , ida , nenek Anis and ayah balik umah . Balik tuh lepas makan terus tidor . Aiseyman , nak buat macam mane , Hantu Tidur aku nie . HikHik . Ni ade beberapa keping gambar , 2 je kot . hahaha .

lalalal , macam makcikkk !
blablabla ! koya