//Muslimah Beautiful\\

*Disclaimer




Hello and Welcome my kawan blogging(s). BLABLABLA BLIBLIBLI

Be nice here, follow please!! :)



The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


Credits


This skin is made by : Mrs. AF
Some helped from :
Ayesha
Some coding from :
Syarah
Using basecode :
SyaSyakimsyasya

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


Syed Akram Habib Mustafa


Wednesday 11 December 2013 04:51 0 Atashinci(s)

Assalamualaikum pembaca * biar xdok pon*
Hari ini aku ade tuisyen . Best ! Alhamdulillah .
Aku belajar Sejarah n Mathematics yang Form 3 punye . Excited larh jugak .
Habis kelas pukol 11.30 pagi . 
Eh , kenapa masuk topik lain pulak nih ! hehe
Never mind ! Hihi

After I finish my tuition/class ,
 I was remember that I say to my father to take me at 12.15 p.m .
So , aku pon take my result to go to SMO . 
Daripada tunggu lame-lame baik aku p beli buku na . Hihihi
Aku call ayoh suruh ambik dekat SMO , nanti bimbang jugak ,
takut dop jupe aku dekat Bank Islam , free je kena maroh.

Aku pun pilih buku , 
Aku beli buku rujukan Sejarah & Komsas untuk Form 3
*pergh ! semangat habis nak masuk F3 , hehe
And then buku Islamic gitu lorh .
About Islam wars at Palestin & Solusi 
Aku pon bayar-bayar buku tuh .

After that , I'm waiting for my father !
Lame dop tunggu-tunggu . Aku pon tertengok buku 
FOKUS SPM .
*ish-ish , baru nak cerita pasal Syed . Hee

Cover depan tertulis
Aku pon rase macam interesting pulak kan , Shock pon ade
Because I'm Hamalatul Quran !
Aku ? Masyi ? ayat suci Al-Quran di dada ?
Oh Allah ! Jauh sekali .
InshaAllah , aku akan cuba jaga ayat yang aku hafaz ! Fighting .

Amat susah untuk memikul Kalamullah .
Tetapi aku amat mendambakan .
Amat-amat menginginkan semua itu . 
Kelemahan aku ialah satu :
Malas mengulang kalau menghafaz memang over !
Tibe je mengulang takpayah cakap .
Malas sangat .

Muka Syed macam seiras Wajdi , anak pengetua sekolah aku .
Mukanya bersih , putih taklah sangat , gelap pon taklah sangat .
Biasolah , orang beramal dengan Quran ! .

Aku pon belek-belek cari halaman aboutttt....
Syed Akram Habib Mustafa !
Aku pon nganga situ ! Habis orang tengok .
Hihih .

He's from SM Imtiaz Kuala Terengganu @ Imtiaz Cospint !!
He's Form 5 . Birthday 5 Mac 1996 
*perghh , ingat besday tuh .
Ohyaa ! He got 10A in trial SPM , Mumtaz I'dadi , PMR 9A
 Subhanallah !

 Mane tak terkejut . Imtiaz tu beb . 
Biarlah ! walaupun aku menetap di Imtiaz lain bukan Cospint .
Tetapi aku tetap merasai akan kejayaan yang dilalui oleh beliau . 
Begitu banyak Anugerah-anugerah yang beliau perolehi , 
Olympiad , Anugerah Pelajar Cemerlang , Anugerah Hafazan Terbaik .
Seingat aku beliau banyak dapat anugerah 
Mathematics itu , Mathematics ini . Mungkin suka subject Math , perhaps ..

Dahlar bijak , masyi , genius .
Ya Allah , aku ingin seperti itu , 
Tetapi tiada usaha di dalam diriku ,!

Aku bace gitu-gitu jer .
Tak beli pon . Dah banyak beli buku tadi  .

Yess !! I'm proud with him . 
Very proud with him . 
Tetibe ingat ke Doreamon @ Abdul Rahman Al Subhi .
& Mohd Abid Ezani 
*gelaran yang ustaz Pa bagi (Al Subhi) , sebab suka kejut orang bangun Subuh . 
Alhamdulillah , ade jugak orang masyi kat sekolah aku . due-due F5 jugak .
Tapi tahun depan dah tak der  . Siapa lar yang menggantikan die ??

Man Jadda Wa Jada .
Siapa berusaha pasti berjaya .!!
Chaiyok . Gracias .